
Creative content agency Yune - onderdeel van IPG Mediabrands - heeft Richard Hol benoemd als executive creative director. Hol begint per direct in zijn nieuwe rol. Hij maakt ook deel uit van het managementteam van het 35-koppige bureau.
Hol komt over van Fightclub in Breda, waar hij de afgelopen twee jaar als interim creative
director werkte. Daar was hij onder meer verantwoordelijk voor de ‘AI M100’-
socialcampagne, die viraal ging op LinkedIn en bekroond werd met drie San Accenten en
een Zilveren Esprix.
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe
Tijdens zijn internationale carrière vervulde Hol creatieve leiderschapsrollen bij bureaus als JWT (Dubai en Londen) en Nomads (Dubai en Singapore). Terug in Nederland stond hij als executive creative director aan het roer van de creatieve afdeling van Wavemaker.
Menselijke verbinding
Hol: 'Het credo van Yune is dat het merken menselijk maakt en daar herken ik mij op
persoonlijk vlak sterk in. Verhalen die raken, inspireren of entertainen, maar vooral oprecht
menselijk zijn, vormen altijd het hart van mijn creativiteit. Nu AI nieuwe mogelijkheden opent in
ons vak, is juist die menselijke verbinding belangrijker dan ooit.'
Thijs Jaski, managing director van Yune: 'Richards strategische scherpte en creatieve visie zijn een verrijking voor onze mensen én onze klanten. Met zijn komst zetten we een volgende stap in onze groei als bureau dat merken helpt om betekenisvol contact te maken met hun publiek.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee