Overslaan en naar de inhoud gaan

Unicef vormt alliantie met McDonald’s

Het kinderfonds van de Verenigde Naties, Unicef, is een marketingalliantie aangegaan met fastfoodketen McDonald’s.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twee zullen samen activiteiten ontplooien ten gunste van Wereld Kinderdag in november, gericht op het genereren van fondsen voor Unicef en diverse lokale kinderorganisaties door de hele wereld en op het aanboren van nieuwe doelgroepen.

In de 30.000 McDonald’s-restaurants in 121 landen zullen charitatieve activiteiten worden opgestart die in het verlengde liggen van de samenwerking, zo meldt Campaign. Unicef zegt in een reactie geen inconsequenties te zien met haar jarenlange strijd voor meer gebalanceerde voeding omdat het geen publiciteit wenst te genereren voor welke promotionele partner dan ook.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in