Overslaan en naar de inhoud gaan

WPP in social networking

WPP gaat samenwerken met online marketingspecialist LiveWorld. De bedrijven vormen een joint venture voor de start van een online…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De 50-50 joint venture gaat LiveWorld-WPP heten en geeft de WPP-klanten toegang tot de social networking-expertise van LiveWorld. Dat wordt steeds populairder gezien het succes van sites als . Volgens ceo Mark Read van WPP.com hebben online communities en social networking grote voordelen voor ‘marketeers die vooruit denken’.
Topman Peter Friedman van LiveWorld: ‘Grote merken wereldwijd omarmen online communities om de nieuwe generatie te bereiken. De combinatie met WPP brengt ons op een nieuw niveau van ‘marketing power’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in