Hiervoor zijn diverse unieke url’s bedacht, zoals Nationaledvdweken. Edwin Koeners, bedenker van het concept: ‘Het probleem waar veel bedrijven tegenaan lopen is de promotie van de producten op hun website, vooral als ze met relatief kleine budgetten werken. Door met diverse filmmaatschappijen de krachten te bundelen en dus de kosten te delen, bieden wij de mogelijkheid om via onze radiozenders een intensieve radiocampagne te voeren waarmee bijna 2 miljoen mensen worden bereikt voor een website waar bezoekers de nieuwste dvd-trailers kunnen bekijken én online bestellen.’
Waar de mediabureaus de reguliere landelijke campagnes inkopen op de CRN-zenders, benadert de verkoopmaatschappij zelf juist branches die niet zo voor de hand liggen, maar die gezamenlijk wel een groep personen willen bereiken die specifieke interesses hebben.
Jan Lagrouw, algemeen directeur CRN: ‘We spreken bijvoorbeeld ook met alle autoleasemaatschappijen over een platform voor de verkoop van hun occasions en werken voor de classic rockzenders Rebecca FM en City FM aan een concept voor de MotoRAI 2006.’
Naast promotie via de radio zijn er ook crosspromoties met doelgroepgerichte tijdschriften en websites in voorbereiding.

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu