Overslaan en naar de inhoud gaan

CRN met multimediale platforms

Om adverteerders naast de verkoop van spotzendtijd beter van dienst te kunnen zijn opent CRN, de verkoopmaatschappij van twaalf…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Hiervoor zijn diverse unieke url’s bedacht, zoals . Edwin Koeners, bedenker van het concept: ‘Het probleem waar veel bedrijven tegenaan lopen is de promotie van de producten op hun website, vooral als ze met relatief kleine budgetten werken. Door met diverse filmmaatschappijen de krachten te bundelen en dus de kosten te delen, bieden wij de mogelijkheid om via onze radiozenders een intensieve radiocampagne te voeren waarmee bijna 2 miljoen mensen worden bereikt voor een website waar bezoekers de nieuwste dvd-trailers kunnen bekijken én online bestellen.’

Waar de mediabureaus de reguliere landelijke campagnes inkopen op de CRN-zenders, benadert de verkoopmaatschappij zelf juist branches die niet zo voor de hand liggen, maar die gezamenlijk wel een groep personen willen bereiken die specifieke interesses hebben.

Jan Lagrouw, algemeen directeur CRN: ‘We spreken bijvoorbeeld ook met alle autoleasemaatschappijen over een platform voor de verkoop van hun occasions en werken voor de classic rockzenders Rebecca FM en City FM aan een concept voor de MotoRAI 2006.’
Naast promotie via de radio zijn er ook crosspromoties met doelgroepgerichte tijdschriften en websites in voorbereiding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in