Overslaan en naar de inhoud gaan

Dept creëert een unieke 3D digitale studiemarkt voor Avans Hogeschool

Ontdek de studiemarkt van Avans! Dept creëerde een online experience voor aankomende studenten met alle informatie over hun studietoekomst.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

3D Map Avans Hogeschool

Afgelopen jaar nam het onderwijs een digitale vorm aan. Avans Hogeschool pakte deze uitdaging met beide handen aan, schakelde snel en en besloot dat het van de fysieke en interactieve open dag een virtuele ervaring wilde maken, zonder daarbij de kwaliteit aan te tasten. 

Het resultaat? Een unieke 3D online experience voor aankomende studenten, in de vorm van een digitale campus. Dept ontwikkelde een online open dag die je meeneemt in een fictieve wereld en wie wil dan niet zoals vanouds tussen de schoolgebouwen lopen? 

Vanuit huis konden de aankomende studenten zich oriënteren op de opleidingen waar zij interesse in hadden. Met een paar keer klikken was er de mogelijkheid om via MS Teams presentaties bij te wonen in het virtuele presentatiegebouw, docenten te ondervragen op de studiemarkt of te praten met alumni in het online café. Studenten kregen tijdens het virtuele campusbezoek veel informatie over hun studietoekomst en kregen daarnaast een kijkje in de hogeschool door de campus video's. Zo kregen toekomstige studenten alvast een eerste indruk over het student zijn. 

Sinds dit jaar ligt de focus van Dept bij virtuele events. In september trapten ze af met de digitale versie van het jaarlijkse festival, de Dept Weekender. Het leven is tekort om saaie evenementen te organiseren, dus lees hier meer over hoe deze virtuele 3D ervaringen tot stand komen. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in