Overslaan en naar de inhoud gaan

David Snellenberg lanceert boek 'Think like an adman, don't act like one' in Cannes

Volgens de Dawn-oprichter annex schrijver 'kan iedereen reclame maken'. De boeklancering vond vanmiddag plaats bij de Embassy in Cannes.
Passage uit Snellenberg's nieuwe boek
Passage uit Snellenberg's nieuwe boek
Passage uit Snellenberg's nieuwe boek
Passage uit Snellenberg's nieuwe boek

David Snellenberg, oprichter en creative director van Dawn, presenteert zijn nieuwe boek 'Think like an adman, don't act like one'. De lancering voor de (internationale) vakpers vond donderdagmiddag plaats bij de Embassy of Dutch Creativity in -regenachtig- Cannes.

related partner content for mobile comes here

Doel van 'het boekje', aldus Snellenberg, is om reclame en creativiteit te ontsluiten voor iedereen die een missie heeft: van ceo’s tot activisten en van start-ups tot investeerders.

Het betreft de zesde toevoeging aan de Think like a pro-serie, die de lezer laat kijken door de ogen van professionals, zoals een advocaat, kunstcriticus en nu dus reclamemaker.

75 lessen uit reclame

Het nieuwste boek, door auteur Snellenberg, bestaat uit '75 lessen uit de wereld van reclame'. 'Dit boek is voor iedereen die verhalen wil vertellen, of verdraaien. Wil enthousiasmeren of ontmoedigen. Dingen mooier wil maken, en andere dingen lelijker. Het leuke van reclame maken is, iedereen kan het. Daar hoef je na dit boek geen reclamemaker voor te zijn', aldus de reclamemaker annex schrijver.

Volgens de auteur maken we 'de hele dag onbewust reclame'. 'Voor jezelf, je werk of je droom. Je buurt, stad of land. Je bent denkbeelden aan het verdedigen, nieuwe producten of diensten aan het bedenken of anderen aan het overtuigen van je verhaal. Voor al die mensen heb ik dit boekje geschreven.”

Meer informatie op thinklikeapro.nl.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in