Overslaan en naar de inhoud gaan

Out of Home Masters lanceert nieuw bureau: Masters of Digital

Masters of Digital, geleid door Marvin Vacquier Droop, is gericht op digitale media, data en offline consumentengedrag.
Marvin Vacquier Droop
Marvin Vacquier Droop

Masters of Digital is gespecialiseerd in programmatic campagnes met focus op mobile advertising en digital out of home (DOOH). Masters of Digital wil de de kloof dichten tussen digitale media en consumentengedrag in de offline wereld.  

related partner content for mobile comes here

Het doel is door digitale tools en data te combineren specifieke doelgroepen van de adverteerder gericht te bereiken. Het bureau maakt profielen van specifieke doelgroepen op basis van offline verplaatsingsgedrag. Deze profielen kunnen via mobiele telefoons en digitale out-of-home-schermen getarget worden. Het gaat dan om bijvoorbeeld bezoek aan concerten, sportwedstrijden en winkels, of reizen langs bepaalde routes.

Masters of Digital is opgericht vanuit het partnerbureau Out Of Home Masters. Marvin Vacquier Droop is één van de grondleggers van de nieuwe propositie. Hij is al twaalf jaar actief in de programmatic industrie en al jaren lid van de programmatic taskforce VIA (vroeger IAB). Hij heeft ervaring in programmatic display advertising en in de digital out of home industrie. Hij zegt over Masters of Digital: ‘Er verandert veel in het ecosysteem van advertenties, zoals het uitfaseren van de cookie, de groeiende inventory en technische mogelijkheden van digital out of home. Dat biedt nieuwe kansen voor adverteerders.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in