Het succes van BPD met een datagedreven gepersonaliseerd platform

Een datagedreven gepersonaliseerd platform helpt je met het verbeteren van klantrelaties, de digitale ervaring en je bedrijfsinzichten.

Een goed opgezet platform kan je business laten groeien op ongeëvenaarde manieren. Het baant de weg naar een persoonlijkere relatie met de klant door efficiënt en optimaal gebruik te maken van capaciteit, budget en data. Maar waar begin je, hoe verloopt het proces (van het opzetten van een schaalbaar platform tot het volledig benutten van data met een Customer Data Platform) en wat kun je vervolgens allemaal bereiken? In deze Dept Talks Live gaan we in gesprek met BPD over het platform dat we gebouwd hebben en ontdekken we wat er wordt gedaan om een 360-graden klantprofiel te creëren, conversie te voorspellen en de digitale ervaring te optimaliseren.  

BPD, de grootste vastgoedontwikkelaar van Nederland, verkoopt al jarenlang ontastbare producten online: met nieuwkoop kun je nooit in het echt je aankoop van tevoren bekijken. Vele bedrijven zijn sinds een jaar verplicht om vrijwel alleen digitaal te verkopen. Tijdens deze Dept Talks valt er veel te leren over hoe BPD dit al jaren met succes doet en hoe ze met hun flexibele platform schaalbaar zijn en op maat gemaakte belevingen aanbieden. De mogelijkheden zijn eindeloos als je je (commerce)platform goed opzet en de beschikbare data slim toepast.

Vier key takeaways:

  • Het kickstarten van je digitale transformatie met een krachtig platform 

  • Persoonlijke aandacht op grote schaal door de flexibele inzet van functionaliteit 

  • De kracht van data: customer data platform, business intelligence en machine learning

  • Future-proof met een datagedreven gepersonaliseerd platform: de waarde op korte en lange termijn 

Plaats als eerste een reactie