Rijksuniversiteit Groningen en DVJ Insights gaan intensiever samenwerken

Het doel is om wetenschap en praktijk beter aan elkaar te linken.

V.l.n.r. Marieke van Echtelt, Mark Vroegrijk en Lucas Hulsebos, (DVJ Insights) en Tammo Bijmolt en Maarten Gijsenberg, (Rijksuniversiteit Groningen)
Samenwerking intensiveren

De Rijksuniversiteit Groningen (RUG) - met name de vakgroep Marketing van de Faculteit Economie en Bedrijfskunde - en DVJ Insights gaan intensiever samenwerken. Nog dit jaar start een PhD positie “Effectiveness of advertising within the new media context”, op de universiteit in Groningen. Deze positie wordt door DVJ Insights gefinancierd, met als doel om de wetenschap en de praktijk nog beter aan elkaar te linken. En deze wetenschappelijke inzichten te integreren in de werkwijze van DVJ Insights.

Het bureau: ‘Het onderwerp media en effectiviteit is breed, maar is met name gekozen om klanten nog beter te kunnen helpen met het begrijpen en optimaliseren van de effectiviteit van alle middelen.’

Over de PhD positie

DVJ Insights en de Rijksuniversiteit Groningen zijn op zoek naar kandidaten die beschikken over een Master of Science degree. Studenten met een kwantitatieve achtergrond, met bijvoorbeeld een MSc in econometrie, statistiek, data science, of marketing intelligence worden vooral opgeroepen om te solliciteren. Het betreft een tijdelijke functie, met een aanstelling van 4 jaar; leidend tot een promotie.

De positie start op 1 september 2019.

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie