Boekenmarketing met privé-leven

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sinds de Amsterdamse schrijver is wel duidelijk dat zelfs voor de boekverkoop marketing belangrijker is geworden dan de inhoud. Dus had ik gisteren bij ontvangst van een persbericht van over Karl Hammer-Kaatee niet zo snel naar m'n teiltje hoeven grijpen.

Het kan niet anders of is een geweldig auteur en een zeer bijzondere persoonlijkheid. Of eigenlijk andersom, natuurlijk.

Laat ik er even niet aan twijfelen dat KHK met 'Satans lied' een geweldig boek heeft geschreven over een zoektocht van een CIA-analist naar de kruisvoorwerpen van Jezus die zich in zo'n warme belangstelling van de Nazi's mochten verheugen. Bloedstollend geschreven historische verhalen, prachtig, zal ik met genoegen lezen.

Maar dat is voor Elmar niet genoeg. Wat moeten wij van Elmar allemaal weten over deze man?
"...Talloze lezers waren inmiddels gaan speuren en doken zelfs in het privé-leven van de schrijver, wat hem ertoe dwong om zijn telefoonnummer te moeten wijzigen...

De vertaling werd enthousiast ontvangen in Hollywood en is nu onderwerp van zakelijke besprekingen met producers en agents, onder wie Larry Becsey één van de sturende krachten achter Oscar-winnaar 'Crash'...

...Al die tijd schreef hij ook teksten, waaronder een nummer voor Liesbeth List. Na enige jaren van persoonlijke tegenslagen trok hij zich terug en zocht naar een herijking van zijn leven...

Vanaf 1999 zet hij zich in voor armoedebestrijding..."

Kortom Kluun, er is een nieuwe supermanschrijver waar jouw marketing nog een puntje aan kan zuigen.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie