Plus-campagne neemt afscheid van aimabele supermarktmedewerkers

Het merk wil met zijn nieuwe campagne laten zien dat 'goed eten' voor iedereen mogelijk is.

tekent voor de realisering van de campagne.

Het is de eerste merkcampagne, die Plus presenteert nadat het vorig jaar december het opgedoekte .

&;Plus geeft meer&; wordt &;Goed eten. daar houden we van&;

De supermarkt verlaat met zijn vernieuwde campagnestrategie de winkel, om de focus bij klanten thuis &;letterlijk en figuurlijk&; op eten te leggen. Zo moeten de stilistische video&;s vragen beantwoorden als: waar komt het eten vandaan, wat zit er aan voedingswaarde in producten en wat kost het?

Daarmee wil Plus op informatieve en relativerende wijze in verschillende media duidelijk te maken hoe belangrijk dagelijks eten is en hoe Plus daar onderdeel van uitmaakt.

Verhalen achter Plus

De nieuwe communicatiestrategie wordt zowel extern, als intern doorvertaald op onder andere de winkelvloer en in magazines. Marketing Online sprak Jan Brouwer (topman Plus) en Eric Leebeek (commercieel directeur Plus) .

De campagne is vanaf deze week online en op televisie te zien:

;Aquitaine

Credits
Klant: PLUS
Bas Snetselaar, Cecile van den Heuvel, Lydia van den Brandhof, Karel-Jan van den Hoven 

Bureau: J. Walter Thompson Amsterdam
THINK:
Creatie: Marcel Hartog, Bas Korsten, Klaas Slooten, Gerard Foekema
Design: Robert Harrison, Boris Peters
Strategie: Daan de Raaf, Lex Noteboom
DO:
Budi Gonzales de Chaves, Martijn Pots, Charlene Thomas, Rina Verweij, Marloes van den Berg, Stephanie Ruitenbeek
PRODUCTIEMAATSCHAPPIJ:
Regie: Harro i.s.m. Ismael (Pink Rabbit)
Productie: Thomas Rohde, Eric van Bentum
Edit: Martin Heijgelaar (MRTN)
Colouring: Barry Clarke (Captcha!)
Sound: Robin Schlösser (Studio DeKeuken)

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie