Britt Messing en Tess Scholten (For You Agency): 'In time content heeft de toekomst op TikTok'

Tijdens ons jubileumevenement, Adformatie Connects 50, delen Messing en Scholten inzichten over een succesvolle TikTok-strategie.

De jonge ondernemers Britt Messing en Tess Scholten richten zich met hun in 2020 opgerichte bureau For You Agency op het ontwikkelen en beheren van TikTok-strategieën voor bekende merken. Ze blikken vooruit op hun masterclass over TikTok op Adformatie Connects 50.

Scholten: 'Sinds de start van het bureau hebben social platform TikTok én het gedrag van de gebruikersgroep flink wat veranderingen doorstaan. Er is een enorme verandering gekomen in de type content dat aanslaat bij de doelgroep; we zijn van het perfecte plaatje wat we kennen van Instagram naar rauwe authentieke content gegaan.'

Messing: 'En waar je op Instagram vaak alleen je vrienden en familie volgt, leer je op TikTok door het algoritme op de For You Page creators over de hele wereld kennen. En wat maakt deze creators in mum van tijd zo razend populair? Eén van de antwoorden van For You Agency op die vraag is de opkomst van in time content.'

Messing en Scholten vertellen tijdens de masterclass meer over de ontwikkelingen van TikTok, de (soms onbegrijpelijke) community en hun gedrag en hoe in time content de toekomst gaat zijn van populaire content op het platform. Ze halen hier verschillende cases voor aan. 

Bekijk hier het volledige programma en meld je aan voor Adformatie Connects 50 

Adformatie Connects50

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie