Premium

MediaMonks valt in de prijzen bij Webby Awards

Nederlands bureau wint Peoples Voice met Singapore Time Walk.

Het is donderdag bekend gemaakt. In totaal waren er dit jaar 18 Nederlandse nominaties en dertig honorees.

MediaMonks sleept een hoofdprijs in de wacht met een (ingezonden in het cluster ‘mobile sites en apps’).

Daarnaast was het bureau succesvol met Instaconcert (social), waarvoor het een nominatie in de wacht sleepte.

De volledige lijst met Nederlandse genomineerden:

  • Singapore Time Walk - MediaMonks (categorie General sites & apps)
  • J. Walter Thompson Amsterdam Website - JWT Amsterdam (General website, professional service)
  • Type To Design - Superheroes (Website features & Design)
  • Instaconcert - MediaMonks (Social content & marketing)
  • Cosmos Laundromat - Blender (Film, animation)
  • Les Heures Magiques - 72andSunny (General sites & apps)
  • KLM FlightFunding - Code D&;Azur (Features, best customer service)
  • The Social Shuffle - Dawn (General websites, corporate reseponsibility)
  • The Social Shuffle - Dawn (individual, game or application)
  • The Social Shuffle - Dawn (Websites, microsites & rich media/wellness)
  • Follow Your Intuïtion/Peugeot - DPDK (Websites, microsites & rich media/cars)
  • 60 Years of Eurovision Song Festival - SCRN (features, best art direction)
  • Lumify - Philips (features, technical achievement)
  • Pridestream - N=5 (general film, events & live webcast)
  • Pridestream - N=5 (branded entertainment, live experiences)
  • Imagination Machine - Wieden + Kennedy (individual, experience marketing)
Advertentie
premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Wordt lid van Adformatie!

Wordt lid van Adformatie → Login →
Advertentie