Purpose volgens Center Parcs: ‘Familiebanden versterken’

Wat vaker ‘ja’ zeggen tegen je gezin. Center Parcs zegt te weten wat er écht toe doet.

Center Parcs heeft een nieuwe ‘purpose’ geformuleerd en die luidt: ‘Het leven wordt beter wanneer we familiebanden versterken door meer te spelen en minder te managen.’ Die leidraad staat centraal in de campagne die het vakantieparkenmerk deze week lanceerde. Onderdeel daarvan zijn onder meer twee commercials; ‘Vader’ en ‘Moeder’. Dit is de eerste:

Het consumenteninzicht waar Center Parcs de campagne op zegt te baseren, is dat we uit automatisme vaker ‘nee’ zeggen tegen ons gezin en kinderen dan we zouden willen. Een hectisch gezinsleven, overvolle agenda’s en allerlei verplichtingen zijn de oorzaken daarvan.

 

Versie 'Moeder':

Onbezorgd
Andres Neira de Back, Marketing Director Center Parcs Europe, zegt mensen te willen aanmoedigen ‘ja’ te zeggen tegen wat er in het leven écht toe doet: ‘Echt even samen zijn tijdens een onbezorgde vakantie.’

Center Parcs zegt in de komende jaren een nieuwe standaard te willen neerzetten: in zowel beleving, verblijf als samenzijn.

 

Credits
Verantwoordelijk bij Center Parcs: Andres Neira de Back, Dianne Sliphorst, Judith Franse
Bureau: Ogilvy
Productiemaatschappij: Pink Rabbit
Regisseur: Ismael ten Heuvel
DOP: Myrthe Mosterman
Offline: MRTN
Online: Captcha
Geluid: Lab3
PR-bureau: NewsLab

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie