Rituals wint innovation award bij DDMA Customer Data Awards 2024

Rituals laat andere genomineerden FrieslandCampina Professional, Intergamma en viaBovag.nl achter zich.

Rafne ten Oever, senior manager analytics & AI bij Rituals, met de award

Cosmeticabedrijf Rituals heeft de DDMA Customer Data Awards 2024 gewonnen in de categorie innovation. Het cosmeticamerk won de prijs voor de 'Next Best Offer'-AI-oplossing, ontwikkeld in samenwerking met digital agency Dept.

Volgens de jury heeft Rituals een duidelijke visie op hoe ze data willen inzetten om klantbeleving, naast in hun winkels, óók in hun marketingkanalen centraal te stellen. In de case is goed over de opzet en elk detail nagedacht. De combinatie van IT-architectuur, tooling en een zelf ontwikkeld AI-model werkt uitstekend.

De case ontstijgt daarmee het niveau van een pilot. Er zijn nog zeker veel kansen te benutten. Dat blijkt ook uit de vervolgstappen die Rituals voor zichzelf heeft geformuleerd.

Rituals laat met de winst andere genomineerden FrieslandCampina Professional, Intergamma en viaBovag.nl achter zich.

De award werd donderdag in Capital C in Amsterdam uitgereikt aan Rituals.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie