Nederlandse start-up Reveall lanceert nieuw customer insights-platform

Ferdinand Goetzen (ex-Marketing Talent of the Year) en Marcel Hagedoorn lanceren het Reveall-platform dat klantgerichtheid moet bevorden.

Ferdinand Goetzen (rechts) en Marcel Hagedoorn

De Amsterdamse start-up Reveall lanceert zijn customer insights-platform dat in samenwerking met de oprichters van UX-bureau Valsplat is ontwikkeld. Reveall is het idee van ondernemers Ferdinand Goetzen en Marcel Hagedoorn. Goetzen was hiervoor onder meer cmo bij b2b-platform 3DHubs (tegenwoordig Hubs) en Hagedoorn richtte de bedrijven srprs.me en Concept7 op.

Op basis van hun ervaringen kwamen zij tot de conclusie dat er bij veel bedrijven een gat zit tussen ambities op het gebied van klantgerichtheid en de capaciteit te luisteren naar wat de klant wil. SaaS-platform Reveall wil dit gaan oplossen door teams te helpen bij het verzamelen en delen van informatie uit onderzoek en verkregen klantfeedback. Het platform kan volgens de oprichters ‘consumentendata omzetten in praktische inzichten die silo’s tussen teams afbreken.’

WeTransfer, Signify en Schiphol zijn drie van de launching clients van Reveall. 

Co-founders

Joris Leker en Nils van den Broek, oprichters van het Nederlandse user experience-bureau Valsplat, investeren in Reveall. Als onderdeel van de investering heeft Reveall de UX-onderzoeksdatabase Sticktail overgenomen. Dit bedrijf werd in 2016 opgericht als een van de eerste software-oplossingen op dit vlak. ‘We werken al twintig jaar in customer- en user experience en we zien de behoefte aan geüniformeerde inzichten groeien binnen design en productontwikkeling. Met Sticktail hebben we een eerste stap genomen en we zijn ervan overtuigd dat we er met het Reveall-team een gamechanger van kunnen maken.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie