Stern kiest Merkle Nederland als digitaal partner

Doel is de communicatie met klanten en prospects persoonlijker en relevanter te maken.

Stern, een van de grootste automotive concerns in Nederland, heeft gekozen voor Merkle Nederland als strategisch digitaal partner. Doel is de communicatie met klanten en prospects persoonlijker en relevanter te maken.

Stern vertegenwoordigt 17 automerken, waaronder Mercedes-Benz, Renault, Nissan, Ford, Volvo, Land Rover, Kia en Opel en biedt daarnaast aanvullende diensten - zoals leasing, verhuur en schadeherstel - aan. Het bedrijf heeft het afgelopen jaar, als eerste stap in de complete digitale transformatie, alle dealerbedrijven geïntegreerd in één merk met één mobiliteitsplatform met als doel één klantervaring te bieden.

Stern en Merkle werken al jarenlang samen op het gebied van digital marketing en analytics. Met de uitbreiding van het strategische partnership met marketing automation, biedt Merkle verdere ondersteuning in de digitale transformatie van Stern. René Bouwmeester, Marketing Director Stern: 'Merkle heeft zich de afgelopen periode sterk geprofileerd als strategische partner. Overtuigd zijn wij door de brede automotive-ervaring, technologische kennis en praktische aanpak.'

Just Greve, Sales & Alliance Lead bij Merkle Nederland, voegt toe: 'Als ervaren Selligent-partner hebben we de kennis en knowhow in huis om te helpen alles uit het platform te halen en slimme campagnes in te richten om een totale customer experience creëren.'

Lees ookMerkle Nederland officieel van start

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie