Webcasts over de ins and outs van de customer experience: laat je bijpraten

Blijf de CX-verwachtingen ontstijgen en laat je de komende weken bijpraten in de driedelige webcast van Adobe (powered by Adformatie).

123RF

Wil je klanten ervaringen bieden die hun verwachtingen en verbeelding te boven gaan? Schrijf je dan in voor de webcasts van Adobe, mogelijk gemaakt door Adformatie. Zet de data maar alvast in je agenda.

Als er een flow ontstaat waarin je klanten naadloos van het ene contactmoment naar het andere loodst, blijven klanten terugkomen. Naarmate hun ervaringen beter worden, neemt de kans ook toe dat ze de gewenste acties ondernemen. Iedere klant wil immers een geweldige ervaring – en iedere marketeer wil die leveren, om zo niet alleen klant - maar ook bedrijfsdoelstellingen te bereiken. 

Omdat ‘geweldig’ voor iedereen iets anders kan betekenen, onderzoeken we in een serie van drie webcasts het belang en de onderdelen van de customer experience, hoe de consumerdata en content daarvoor aan te wenden en hoe deze de optimaliseren. Na deze serie ben je helemaal bijgepraat over de laatste ontwikkelingen op het gebied van CX en kun je jouw bedrijf van nieuw elan voorzien.

Klinkt goed, toch? Aanmelden kan hier en is gratis. De eerste webcast vindt plaats op 28 mei.

Webcast 1: Digitale ongelijkheid beslechten

Uit onderzoek van Adobe blijkt dat er sprake is van digitale ongelijkheid tussen bedrijven. Maar hoe komt het dat het ene bedrijf hierin verder is dan het andere? In deze eerste aflevering van het webcast-drieluik gaan we niet alleen in op de oorzaken van digitale ongelijkheid, maar laten we ook zien hoe eventuele interne blokkades zijn te verhelpen en wat de nieuwste trends zijn op het gebied van CX, zodat jouw bedrijf vanaf vandaag ook klaar is om in de ideale klantreis te gaan voorzien.

Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:

Het belang van CX, ook in uitdagende tijden
De key trends in customer experience
De belangrijkste uitdagingen als gaat om CX
De interne blokkades die kunnen zorgen voor digitale achterstand
Hoe de weg vrij te maken voor de verbetering van CX binnen jouw bedrijf

Sprekers:

Maarten Bouwhuis als gespreksleider

Patrick Burggraaf namens Adobe

Willem Corbijn namens Intoaction

Webcast 2: Een gepersonaliseerde ervaring bieden (4 juni)

Veel gegevens hebben is belangrijk, maar ze op een goede manier duiden en gebruiken belangrijker. Hoe herken je de klant, maar erken je ook diens privacy? Wat zijn de trends in klantverwachtingen? En als deze door de actualiteit veranderen, hoe kun je daar dan snel op inspringen?

In deze tweede aflevering van ons webcast-drieluik richten we ons op het vervolmaken van je customer-datamanagement. We gaan in op bovenstaande vragen, leren je succesvolle content te analyseren en data te verrijken, bijvoorbeeld door middel van connected brand experiences. Want goede content en treffende data vormen de basis voor succesvolle, gepersonaliseerde ervaringen.  

Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:

De verwachtingen van de klant
De pijnpunten van de klant
Een visie op real-time experiences
De meerwaarde en voorwaarden voor connected (brand) experiences

Sprekers:

Maarten Bouwhuis als gespreksleider

Patrick Burggraaf namens Adobe

Webcast 3: Verwachtingen overstijgen (11 juni)

Interacteren met de klant. Dat is een veelgehoord streven, maar veel bedrijven blijven steken op het niveau van zenden. Hoe zorg je dan wel dat een klant meer wordt dan een ontvanger? Hoe zorg je dat er respons komt, of dat je een klant zelfs activeert?

In dit derde en laatste deel van onze webcastserie over het verrijken van de customer experience zorgen we dat je leert verder te reiken dan die contentbenaderingen die de klant al van je verwacht. Nu de organisatie op CX is toegerust (na aflevering 1) en aan de voorwaarden voor echt engagement is voldaan (zoals besproken in aflevering 2), is het tijd om in actie te komen en samen met de klant elkaars verwachtingen te overstijgen.

Tijdens deze webcast bespreken we onder meer:

Het in evenwicht brengen van merk- en contextuele marketing
Hoe de CX-reis te volbrengen
De (meer)waarde van AI

Sprekers:

Maarten Bouwhuis als gespreksleider

Patrick Burggraaf namens Adobe

Maarten Westendorp namen Innogy

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

Advertentie