Yvonne Prins (UM & VEA): 'Ik zie steeds meer creatieve vrouwen'

[VIDEO] Jonge Honden en RA*W in gesprek met Yvonne Prins over creativiteit, gendergelijkheid en diversiteit.

Donderdag, de vierde dag van het festival in Cannes. Jonge Honden en RA*W Advertisers drinken een kopje koffie met Yvonne Prins Chief Product & People bij UM Nederland en VEA-bestuurslid. Wat viel Yvonne op toen ze hier aankwam in Cannes? Wat is Yvonne's advies voor het festival voor deze jonge creatieven? Een videoverslag vanaf het strand van de Embassy of Dutch Creativity over het festival, creativiteit, gendergelijkheid en diversiteit.

Advertentie
advertisement

​​​​​​​De Embassy of Dutch Creativity

De Embassy of Dutch Creativity is dé creatieve handelsmissie van de verzamelde Nederlandse creatieve industrie tijdens het internationale reclamefestival in Cannes. De Embassy heeft als doel om Nederlandse partijen te verbinden aan internationale partners, talenten en media - maar ook aan elkaar. Daarnaast is het doel om Nederlandse creativiteit en ondernemerschap te laten zien aan een internationaal publiek en Nederland te promoten als dé plek voor talent, samenwerking en leidende creatieve ontwikkelingen.

De Embassy of Dutch Creativity is gedurende de festivalweek gevestigd op een prominente plek: Beachclub Long Beach aan Boulevard de la Croisette en ligt daarmee middenin de drukbezochte plekken tijdens het Cannes Lions Festival. De Embassy wordt ondersteund door branche- en beroepsorganisaties zoals ADCN, BVA Bond Van Adverteerders, Dutch Digital Agencies, Dutch Digital Design, DuPho, IAA Nederland, Orange Lions, SAN en VEA en diverse vooraanstaande bureaus, mediapartijen en merken. 

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie