Premium

'Het Bromvliegeffect' moet marketeers gedragseffecten beter leren begrijpen

Binnenkort verschijnt het boek Het Bromvliegeffect van Eva van den Broek en Tim den Heijer. Wat heeft de marketeer eraan?

Het Bromvliegeffect uitgelegd

Gedragswetenschapper Eva van den Broek en reclamestrateeg Tim den Heijer lanceren binnenkort hun boek Het Bromvliegeffect. Nou is een beetje marketeer tegenwoordig al een halve gedragswetenschapper. De vraag is dan ook, hebben zij dit boek wel nodig?

In de video hieronder geven Van den Broek en Den Heijer antwoord op de drie meest urgente vragen.

Het Bromvliegeffect in drie minuten

Iets meer context

In de video hieronder iets meer context over het boek van Van den Broek en Den Heijer. Waarom moest dit boek er komen? Op welke manier kan een marketeer van Bol.com, Heineken of TUI ermee aan de gang? En is het eigenlijk wel ethisch om de gedragsprincipes uit dit boek in te zetten voor marketingdoeleinden?

Wat kunnen marketeers met 'Het Bromvliegeffect' van Eva van den Broek en Tim den Heijer
premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie