Op safari door Schiphol met nieuwe Belastingdienst-campagne

De Belastingdienst voor de Douane definieert de nieuwe wereldreiziger.

tekent voor de realisatie van de campagne.

Eind vorig jaar koos de Belastingdienst het Amsterdamse bureau voor de invulling van hun meerjarige campagnevoering. 

Iedereen is een wereldreiziger

In de serie televisiecommercials krijgt de term &;wereldreiziger&; een modernere betekenis. Immers, een wereldreis is volgens de Belastingdienst allang niet meer enkel voorbestemd aan de opgeschoten, bebaarde jongen met een rugzak. Volgens de campagne is namelijk iedereen die naar het buitenland vertrekt, een wereldreiziger.

Om te onderstrepen dat in de campagne niets in scene is gezet, hebben fotograaf Hans Eijkelboom en regisseur Hans van der Meer alleen echte wereldreizigers op de luchthaven gespot en gedocumenteerd. Het beste beeldmateriaal is vervolgens gebruikt voor de films, maar ook in radio, airport- en print advertising.

De campagne is sinds deze week online en op televisie te zien:


Credits
KesselsKramer:
Creatie: Bart Eysink Smeets, Rens de Jonge, Erik Kessels
Productie: Pieter Leendertse, Tialda Lublink
Strategie: Olaf Kampman
Belastingdienst, Douane en DPC:
Dorine de Wilde, Marc Kruijtzer, Boudewijn Dominicus, Clarinda Moonen,
Karin Burger, Renske van Hartevelt, Angela Verkade
Regisseur: Hans van der Meer
Fotografie: Hans Eijkelboom

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie