Vice NL volgt Vice UK met eigen influencer-label

Onder de vlag van Edition ontwikkelt Vice Digital content in samenwerking met muzikanten, artiesten, acteurs en social publishers.

Met Edition breidt zijn netwerk uit met een breed scala aan invloedrijke personen die gezamenlijk miljoenen consumenten per maand bereiken.

Het label wordt net als zijn mediaplatforms gesegmenteerd op basis van thema’s als muziek, entertainment, fashion en food.

In Nederland heeft Edition inmiddels al verschillende projecten uitgevoerd, waaronder met Freddy Tratlehner (bekend van hiphop-formatie De Jeugd van Tegenwoordig) voor Oreo en met blogger Yara Michels voor Lipton.

Creatieve kwaliteit

‘We ontwikkelen al jaren spraakmakende branded entertainment met invloedrijke personen en die kennis en ervaring hebben we samengebracht in een gespecialiseerd label’, vertelt , general manager partnerships Vice Benelux, over de lancering.

‘We willen ons gaan onderscheiden op creatieve kwaliteit en de toegang die we hebben tot zowel lokale als internationale influencers. Ook gaan we investeren in analyse en meetbaarheid van impact bij campagnes om zo adverteerders nog beter te kunnen bedienen.’

Na het Verenigd Koninkrijk is Nederland het tweede land waar het label wordt uitgerold.

Advertentie
advertisement

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie