Heineken zet voor de US Open gamification via Instagram in

Reclamebureau Wieden & Kennedy New York heeft voor Heineken de "Crack the U.S. open" campagne ontwikkeld, waarbij je via een Instagram wedstrijd. tickets kan winnen voor het tennistoernooi U.S. Open 2013.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Met de Instagram app kun je vanaf dinsdag 3 september via het stadion in panorama zien verdeeld over diverse foto's (zie bijlae). Via zullen er vervolgens diverse aanwijzingen gestuurd worden, waarnaar je bij de juiste foto het 'codewoord' moet plaatsen. Wanneer je de eerste bent die het juiste codewoord als comment plaatst, win je 2 tickets voor de finale van dit tennistoernooi.

Reacties:

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
location of chrome bookmarks
Here are the information who have the latest features of google chrome.
https://windowsclassroom.com/chrome-bookmarks-location/
Lees meer Lees minder
**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie