Wii Fit winnaar Buzz Awards 2008

De vierde editie van de Buzz Awards is gewonnen door Nintendo’s Wii Fit.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Consumenten verkozen de gadget tot meest ‘buzzable’ (besproken, aangeraden) product van het jaar. De publieksprijs is een initiatief van Word of Mouth marketingbureau Buzzer en werd op dinsdag 13 januari uitgereikt tijdens een feestelijke ceremonie.

Consumenten nomineerden de afgelopen maanden meer dan 500 producten en diensten. Een vakjury (bestaande uit Karin van Gilst, Justien Marseille, Carl Rohde en Peter Verhaar) bracht dit aantal terug tot 24 finalisten. Duizenden Buzzers (consumenten die ingeschreven zijn bij Buzzer) beslisten daarna wie er als winnaar uit de ´buzz´ kwam.

Er waren naast de hoofdprijs voor Wii Fit ook acht winnaars in verschillende categorieën: Eten, bidden en beminnen, Peter R. de Vries (uitzending Joran), Nintendo Wii Fit, De Toppers, Asus EeePC, Lipton Pyramids Morocco, IceSave en Lego. De opvallendste trend van 2008 was de opkomst van luxe seksspeeltjes.

Voor 2009 voorspellen de Buzzers dat Lotus Speculoospasta het meest besproken product wordt. Vorig jaar bleek al dat Buzzers een vooruitziende blik hebben, want toen tipten ze Wii Fit als winnaar van 2008.

Meer over de uitslag van de Buzz Awards is te vinden op .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie