Bavaria probeert een nieuw bier

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Bavaria introduceert onder de naam een nieuw bier voor in het koelvak van de supermarkt.

De brouwer gaat de pils via koelcontainers leveren aan de horeca, slijterijen en supermarkten. Het is nog niet helemaal duidelijk of het bier in de supermarkten in het koelvak komt te liggen of dat er aparte koelvitrines voor worden gebruikt. Het lijkt mij dat het niet tussen de zuivel en de andere gezonde fruitdrinks komt te liggen. Een apart schap ligt dan het meest voor de hand.

Marketing directeur Peer Swinkels zegt in het Brabants Dagblad dat het gaat om een onderscheidend en zelfs superieur pilsener. Het bier wordt daarom bewust onder een aparte merknaam op de markt gebracht, om aan te geven dat het om een duidelijk ander product gaat dan het reguliere Bavaria-bier.

Oud-directeur Peter Swinkels: 'Dit nieuwe bier is een eerbetoon van de nieuwe generatie aan hun voorgangers. Dat maakt het voor mij nog eens extra bijzonder.' Swinkels nam deze week afscheid van . Hij was de laatste exponent van de zesde generatie binnen het familiebedrijf.

Een zoveelste probeersel om de dalende biermarkt een halt toe te roepen of zal dit wel een succes kunnen worden? Ik moet zeggen dat als je de site bekijkt en het is de fles die daar weergegeven wordt, dan vind ik het alleen door de fles al een mooie introductie.
U mag het zeggen: top of flop?

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie