Otto en Prummel brengen merkenboek Namespotting uit

Ondertitel van het boek: 'De 500 leukste, merkwaardigste en opvallendste merknamen verzameld'.

Richard Otto (Tens Media) en Hans Prummel brengen uit, een verzameling van leuke, merwaardige en opvallende merknamen. In een toelichting zeggen de samenstellers van het boek: &;We worden dagelijks geconfronteerd met honderden merknamen. Slechts weinigen daarvan zullen ons echter bijblijven. Een opvallende merknaam is daarom van groot belang. De naam wordt immers nog eerder geconsumeerd dan het product of dienst zelf.&;

[Tekst gaat verder onder afbeelding]

Het boek heeft onder meer opgenomen een pedicure met de merknaam Bel me Teen, Cafetaria Hans & Frietje, Bakkerij Slager, restaurant Thai Tanic en Beenhakker revalidatiemiddelen. 

Een preview van het boek vindt u .

Advertentie

Plaats als eerste een reactie

**Bold** _italic_
Uw emailadres wordt uitsluitend gebruikt om mogelijk contact met u op te nemen naar aanleiding van uw bericht en is alleen zichtbaar voor de redactie.
Advertentie