Overslaan en naar de inhoud gaan

Swiss Sense onthult droomcampagne in samenwerking met DEPT®

Swiss Sense lanceert in samenwerking met DEPT® hun nieuwste crossmediale 360º-campagne: Doen wat je droomt, begint met een goed bed.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Swiss Sense onthult droomcampagne in samenwerking met DEPT®

Swiss Sense lanceerde vorige week hun nieuwste crossmediale 360º-campagne: Doen wat je droomt, begint met een goed bedDEPT®, de nieuwe lead agency van de slaapspecialist, ontwikkelde de merkcampagne.

Deze campagne benadrukt niet alleen het belang van een goede nachtrust voor een ontspannen slaap, maar juist hoe dit bijdraagt aan alles wat je overdag wilt realiseren. Swiss Sense gelooft dat een goede nachtrust mensen helpt om overdag energie te hebben om te doen wat jij belangrijk vindt.

Doen wat je droomt, begint met een goed bed, wordt aangevoerd door een tv-commercial die in combinatie met radio, online video, verschillende social ads en instore bij een brede doelgroep bekend wordt gemaakt.

“Met de ‘Doen wat je droomt’-campagne laten we zien dat een goede nachtrust helpt om overdag de dingen te doen die jij belangrijk vindt en je dromen waar te maken. Wat die dromen zijn, is voor iedereen anders. Dat sluit aan bij onze missie om mensen in staat te stellen hun beste zelf te zijn door goed te slapen. Met deze campagne maken we dat nu nog meer zichtbaar”, zegt Yvonne van den Elzen – van Beuningen, Manager Communicatie en Content bij Swiss Sense. “De boodschap wordt door onze samenwerking met DEPT® fris en aantrekkelijk overgebracht.”

“Swiss Sense is natuurlijk een klant van onze dromen: een breed, bekend merk met hoogwaardige producten. In het concept spelen we met camera movement om de connectie tussen dag en nacht in beeld te brengen. Regisseur Robbert Doelwijt Jr. voelde precies aan wat er nodig was om dit naar een hoog niveau te tillen”, zegt Lisa Kapan, senior copywriter bij DEPT®. 

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in