Overslaan en naar de inhoud gaan

DEPT® Talks: The Power of Content

Schrijf je nu in voor inspirerende DEPT® Talks over de veelzijdige kracht van content als integraal onderdeel van de customer experience.
Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

DEPT® Talks: The Power of Content

Elke minuut worden er 46.740 foto’s op Instagram gepost, 156 miljoen e-mail geschreven en 2.500 nieuwe video’s op YouTube geüpload. Content is king en altijd in ontwikkeling: de creatoreconomie breidt zich uit (50 miljoen mensen identificeren zich nu als contentcreators), AI-gegenereerde content neemt toe (naar verwachting zal 90% van alle internetcontent in 2026 door AI worden geproduceerd) en opkomende platforms als TikTok en Roblox vereisen dat merken op nieuwe manieren contact hebben met hun doelgroep.

Een sterke contentstrategie en -uitvoering zijn nu belangrijker dan ooit. Hoe kun je ervoor zorgen dat je voor elk kanaal het juiste format kiest, de consistentie en herkenbaarheid over alle kanalen behoudt en het allemaal in goede banen leidt?

Kortom: Hoe creëer je als merk relevante content voor het juiste kanaal en de juiste fase in de customer journey – van de metaverse en marketplaces tot je eigen website?

Programma

  • Hoe bol.com wint binnen social
  • Content op schaal, aangedreven door technologie en AI - met Just Eat Takeaway
  • Influencermarketing: elke niche heeft z’n eigen gezicht
  • Breng je merkverhaal tot leven met immersive content

Schrijf je nu in en sluit je op 4 april van 9:00 tot 11:00 CET virtueel bij de sessies aan voor een inspirerende ochtend over de veelzijdige kracht van content als intergraal onderdeel van de customer experience.

DEPT® heeft het al eerder gehad over de customer experience, tijdens DEPT® Talks: Next in CX. Herbekijk de opname en ontdek hoe je een consistente en onderscheidende ervaring kunt bieden tijdens de hele customer journey.

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
DEPT®

DEPT® is half technologiebedrijf, half marketingbureau – en precies die combinatie maakt ons in staat om de meest ambitieuze merken van vandaag te helpen bouwen aan de kansen van morgen.

Met ruim 4.000 AI-native specialisten in meer dan 30 kantoren op vijf continenten, lopen we voorop in het ontwikkelen van oplossingen op het gebied van Brand & Media, Customer Experience, Commerce Growth en Technology & Data. Daarmee zetten we de toon voor het volgende digitale tijdperk, voor merken als Google, bol.com, Philips, Eneco, Univé verzekeringen, Just Eat Takeaway, Otrium en meer.

Maar vooruitgang betekent voor ons meer dan innovatie alleen. Sinds 2021 zijn we Climate Neutral en B Corp gecertificeerd, omdat we geloven dat creativiteit en technologie pas echt krachtig zijn als ze ook een positieve impact maken op de wereld. www.deptagency.com

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in