Een mogelijk verkoop van Chrysler noemt Schrempp ‘misdadig’. Maar de topman denkt ook dat een snel herstel van de Amerikaanse autodivisie, waarop de pasbenoemde Chrysler-voorman Dieter Zetsche onlangs zinspeelde, ver weg is. “Dat duurt zeker nog zo'n twee, drie, vier jaar.” Schrempp stelt dat de operationele winst van DaimlerChrysler over 2000 op ongeveer 22,5 miljard gulden uitkomt. Dat is een groei die geen enkele andere Europese autofabrikant ons nadoet, aldus de topman. DaimlerChrysler benoemde afgelopen najaar BBDO Worldwide tot reclamenetwerk voor haar 2,4 miljard gulden tellende account. Daarvoor werd het nieuwe bureau PentaMark Worldwide opgericht.
Daimler-topman Schrempp ontkent verkoop Chrysler
President-directeur Jürgen Schrempp van autoconcern DaimlerChrysler voelt niets voor een verkoop van de noodlijdende Chrysler-divisie.…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu