Overslaan en naar de inhoud gaan

KPN laat mensen whatsapp-gesprekken aan elkaar voorlezen

Conclusie: digitaal contact is niet hetzelfde als echt contact.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In totaal werden er 6 films geschoten, die zijn inmiddels online gelanceerd en rond kerst als commercial te zien op televisie.

De boodschap: contact is mooi. Maar écht contact blijft het mooist.

Met de actie wil KPN, met het oog op de feestdagen, mensen ervan bewust maken dat digitaal contact niet hetzelfde is als echt contact en ze even laten nadenken over de waarde daarvan.

Op is te zien hoe de gesprekken verliepen.

Productie was in handen van Wefilm.

Alle 6 de films en overige credits .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in