Overslaan en naar de inhoud gaan

Reclame op je Parkeerticket

Vanaf nu is het mogelijk om bij Q-Park te adverteren op de parkeerkaartjes. Mediabureau the Art of Media in Leusden ziet kansen voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De parkeerkaartjes worden maandelijks door 1,7 miljoen automobilisten bekeken bij het inrijden, opbergen, betalen en uitrijden. Q-Park verwijst adverteerders door naar the Art of Media die de reserveringen en de handling regelt. De prijs o.b.v. één maand landelijk adverteren is 67.000 EURO. Met een bereik van 1,7 miljoen is dat denk ik acceptabel te noemen.

Het lijkt me persoonlijk vooral geschikt voor lokale en landelijke retail, om toch net even een aankoop impuls af te geven aan mensen die een garage inrijden.

Natuurlijk is dit middel ook te combineren met andere middelen, ook in de parkeergarages. Bijvoorbeeld door bewegwijzering aan te brengen richting een handige uitgang voor grote ketens en warenhuizen met speciale actiedagen. Het middel is eveneens een kans voor bedrijven die automobilisten als doelgroep hebben zoals verzekeraars en automerken.

Locaties
Steden waar Q-Park is gevestigd, zijn: Amsterdam, Amstelveen, Hilversum, Zaandam, Hoofddorp, Rijswijk, Den Haag, Gouda, Ridderkerk, Rotterdam, Utrecht, Amersfoort, Breda, Veenendaal, Oosterhout, Den Bosch, Eindhoven, Roermond, Sittard, Maastricht, Heerlen, Nijmegen, Ede, Arnhem, Apeldoorn, Enschede, Hengelo, Emmen, Zwolle, Groningen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in