Overslaan en naar de inhoud gaan

Aberson en Hartog van Being There naar Goud Uberconnected

De copywriter en art director willen vaker aan de slag met interactieve campagnes
Miniatuurvoorbeeld

Thomas Aberson (art director) en Judith Hartog (copywriter) gaan als creatief team aan de slag bij bureau Goud Uberconnected. Zij gaan onder andere werken voor Hyundai, Etos en SNS Bank.

Overstap

Ze zijn afkomstig van Being There, waar ze iets minder dan een jaar geleden . Ze werkten bij dit bureau voor merken als Bruynzeel Keukens, Heinz en Koopmans.

Het duo wil zich meer richten op interactieve campagnes. &;Ons hart ligt voornamelijk bij het maken van dat soort werk. Bij Goud Uberconnected krijgen we de kans om digitale merkactivatie met social media te combineren.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in