Overslaan en naar de inhoud gaan

Bedrijven blijven sport sponsoren

De sponsorbudgetten van Nederlandse bedrijven zullen dit jaar 5 tot 7 procent stijgen. Het geld wordt vooral gestoken in de sport.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat heeft het blad Sponsor Magazine onderzocht bij 150 bedrijven. Van de budgetten gaat 60procent naar ondersteuning van sportverenigingen of -evenementen. Maar enkele bedrijvensteken hun geld niet in sport. Sponsoring van kunst en cultuur neemt 17 procent van debudgetten in.

De stagnerende wereldeconomie hebben bedrijven iets voorzichtiger en kritischer gemaakt bijhet schuiven met bedragen. Ze kijken bijvoorbeeld meer of aan de sponsorovereenkomst ook eenmaatschappelijk aspect is te koppelen. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in