Overslaan en naar de inhoud gaan

Datacollectie voor Summo definitief gestaakt

De datacollectie voor het Summo wordt, zoals al eerder verwacht, definitief per 1 juli as. gestaakt. Hiertoe is tijdens een extra…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

ANWB en Audax met het voorstel tot beëindiging akkoord. De

vertegenwoordigers van TTG, Management Scope, PCM en Weekbladpers stemden

tegen.

Tijdens een eerdere Summo-ledenvergadering was al duidelijk, dat een

meerderheid van de leden wil wachten totdat het nieuwe JIC NOM (Nationaal

Onderzoek Multimedia) daadwerkelijk van start gaat, naar verwachting per

januari 2002. Volgens Summo-directeur Costa Tchaoussoglou zou dat de kans

vergroten dat de markt het minimaal tot begin 2003 zonder actuele

bereiksgegevens van printmedia moet stellen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in