
‘Hamsterweken? Hamsterjaar!’, staat in de advertentie. ‘Hamsters zijn leuk. Hamsters zijn lief. En hamsters zijn sympathiek. Ze hebben eigenlijk maar één nadeel: zodra ze weg zijn, betaalt u weer de hoofdprijs. Daarom kunt u de boodschappen beter bij Dirk doen. Want Dirk heeft het hele jaar lage prijzen en altijd de beste aanbiedingen in plaats van een week of drie.'
Daarmee stelt Dirk dat consumenten bij deze supermarktformule iedere dag van het jaar kunnen hamsteren in plaats van een paar weken.
Vacatures
Creatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersMarketing Manager
FloramediaCorporate woordvoerder
TU DelftBegin deze maand stond er al een Dirk-advertentie in de dagbladen met de resultaten van een test van de Consumentenbond. Volgens Dirk heeft de Consumentenbond in december 2009 aangetoond dat de prijzen van A-merken en huismerken bij de formule een stuk goedkoper zijn dan bij Albert Heijn, C1000 en Super de Boer.
Bron: Distrifood.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee