
DrukwerkMAX is naar eigen zeggen de eerste drukkerij van Nederland die dit WhatsApp inzet.
Kanalen
Het bedrijf was al te bereiken via chat, Twitter en Facebook. DrukwerkMAX koppelt het WhatsApp-kanaal aan het systeem waarin ook alle klantcontacten via de andere kanalen worden verwerkt. 'Op die manier zien we bij bestaande klanten dus direct wie wij voor ons hebben en over welke opdracht zijn vraag gaat', aldus At van der Velde, manager klantenservice.
Vacatures
Teammanager Communicatie
Waterschap ZuiderzeelandDirecteur / Bestuurder
City Marketing Heerlen via Colourful PeopleCommunicatiemedewerker
de Nederlandse Orde van Belastingadviseurs (NOB)
Kort en bondig
Van der Velde verwacht dat het WhatsApp-kanaal vooral zal worden gebruikt om korte vragen te stellen: 'Klanten gebruiken Facebook en Twitter met name om hun mening over ons bedrijf te geven. Via chat kunnen we een bezoeker op onze website direct verder helpen. En als iemand dringend antwoord nodig heeft op een vraag, dan zal hij waarschijnlijk toch even de telefoon pakken. Met WhatsApp bieden we nu een extra kanaal voor kort en bondig direct contact.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid