Premium Purpose Marketing Hallo Jumbo, nieuw magazine voor Jumbo Het klantenmagazine van Jumbo Supermarkten is volledig vernieuwd.
Merkstrategie Ongelukkige Mobile Display Advertising van Ikea.. - Posted by Richard Otto using BlogPress from his iPhone
Customer Experience Window Shopping voor Moederdag Binnenkort is het weer moederdag en niets is zo vervelend om na je werk naar de winkel te racen om erachter te komen dat deze reeds…
Premium Gedragsverandering ID: Jaap Boonstra 23 april vindt Het Identiteitscongres 2012 plaats. In aanloop naar het congres interviewen we verschillende sprekers. Over hun werk en…
Premium Customer Experience 12,7 miljoen winst voor Eyeworks Eyeworks, het bedrijf van Reinout Oerlemans, draaide in 2011 het beste jaar ooit. De omzet van de groep steeg met 9 procent tot 237 miljoen…
Premium Customer Experience Een Mad Man in Shanghai Dit portret van een moderne Mad Man in Shanghai is populair sinds dat deze online kwam een week geleden. En terecht. Het is een fraai…
Premium Design FrieslandCampina beloond vanwege duurzame palmolie Voedingsmiddelenconcern FrieslandCampina heeft de ‘Task Force Duurzame Palmolie Award’ gewonnen. De award werd toegekend aan…
Customer Experience iPad verkrijgbaarheid: waardeloze distributie of slimme marketing? Ook ik ben gevallen voor de nieuwe iPad.
Premium Interne communicatie Afmeldlink e-mail opnieuw grootste bron marketingklachten Ruim de helft van de klachten (53%) die Privacywaarborg.nl ontvangt, gaan over een niet-werkende afmeldhyperlink bij e-mailnieuwsbrieven.
Premium Customer Experience Klaverblad Verzekeringen naar Stroom Klaverblad Verzekeringen heeft mediabureau Stroom gevraagd voor de strategie, planning en inkoop van de huidige mediacampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee