Overslaan en naar de inhoud gaan

Glasbeek partner 2010

Roel Glasbeek is per 1 februari partner in 2010 geworden. Jeroen de Bakker, sinds de oprichting van bureau 2010 (in 2008)…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Béla Stamenkovits: ‘Ik heb Roel gevraagd om als partner en adviseur samen met ons de bureaupropositie en de organisatie te optimaliseren. Wij hebben op deze wijze bij TBWA\ een aantal jaren prettig en succesvol samengewerkt. We hebben nog steeds de focus op top creatieve, media-onafhankelijke ideeën, om tot de meest effectieve campagnes te komen. We gaan op korte termijn op zoek naar een

gelauwerde managing director.’ Dit wordt de opvolger van de vorig voorjaar opgestapte partner/medeoprichter Marcel Beerthuizen.

Glasbeek heeft zijn aandelen in Imagine’ en Roorda in december vorig jaar verkocht heeft. Hij heeft nu geen deelnemingen meer in de reclamebureauwereld.

Eerder meldde Adformatie al dat Jeroen de Bakker met Martijn Sengers en Remko Posthuma (spreek uit ‘elfhonderdelf’) heeft opgericht. Binnen Lab 1111 gaat het drietal digitale communicatieproducten ontwikkelen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in