Overslaan en naar de inhoud gaan

Mobile Marketing Award voor @Hand en Vodafone

@Hand Communications en Vodafone hebben de Mobile Marketing Award gewonnen voor de actie rond MMS fotomarketing die Vodafone heeft ingezet…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Marcel Mens ontving de award gisteren tijdens het Mobile Marketing Congres in het Rosarium in Amsterdam uit handen van juryvoorzitter Theo van de Kamp, director corporate e-marketing bij Sara Lee International.
De bijna 130 aanwezigen op het congres brachten samen met de jury een stem uit op de genomineerden, nadat die eerder op de dag hun case hadden gepresenteerd.
De andere genomineerden waren De Mobiele Kortingsbon, ADGJ Mobile Marketing en Hema Prepaid Direct SMS Aktie, in samenwerking met. HotSMS Mobile Messaging Solutions.

De winnende case van Vodafone is volgens de jury een showcase voor het gebruik van MMS, met zeer indrukkende kwantitatieve resultaten. Het mobiele kanaal is in een totale crossmedia-campagne sterk ingezet. Het merk Vodafone is in de campagne goed neergezet en heeft daadwerkelijk traffic gegenereerd naar de winkels en site.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in