OMD wint voor haar klant gratis standruimte tijdens de Huishoudbeurs 2006 ter waarde van 10.000 euro en gratis advertentieruimte in De Telegraaf.
De organisatie van de Huishoudbeurs schreef onlangs een wedstrijd uit voor reclame- en mediabureaus. Zij werden uitgedaagd om voor hun klant een spraakmakend, multimediaal concept te ontwikkelen, waarbij merkbeleving centraal staat.
Omdat bij de introductie ‘trial’ direct op een zo groot mogelijke schaal gewenst is, is gekozen om de primeur van de introductie en de geplande promotietour op de Huishoudbeurs te laten plaatshebben. Internetbureau Framfab maakt een online vertaling van het trialconcept.
OMD wint wedstrijd Sara Lee
Mediabureau OMD Nederland heeft de wedstrijd voor creatieven, in het kader van de Huishoudbeurs, gewonnen. Het bureau bedacht een…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu