Overslaan en naar de inhoud gaan

Vodafone gaat via Snapchat op zoek naar VEED festivalreporter

Welke YouTuber gaat all access backstage verslag leggen van het VEED festival?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De beste vier kandidaten gaan door naar de finale, op 1 april. Via het Snapchat-account van Vodafone (VodafoneNL) krijgen volgers te zien hoe de finalisten onderworpen worden aan diverse challenges van bekende YouTubers. Door middel van screenshots kunnen zij aangeven wie hun favoriet is. Een jury kiest uiteindelijk wie verslag mag doen van het VEED Festival. 

Eva Ruiz, Head of Brand & Marcom bij Vodafone Nederland en keynote speaker tijdens : &;Onze kijk op‘Power to You’ is dat we onze klanten meer de regie willen geven, om zo tot authentieke en aansprekende communicatie te komen. Zo gaan we ook op zoek naar de Vodafone YOU reporter die VEED op eigen wijze gaat verslaan.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in