Overslaan en naar de inhoud gaan

VS: 6,8 procent groei bestedingen eerste halfjaar

De reclamebestedingen in de Verenigde Staten zijn in het eerste halfjaar van 2003 met 6,8 procent gestegen in vergelijking met dezelfde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze cijfers zijn afkomstig van TNS Media Intelligence/CMR. Het bureau meldt dat de bestedingen naar 61,6 miljard groeiden, waarvan meer dan de helft naar tv. Kabeltelevisie vertoonde de grootste groei met 17 procent. Lokale kranten en consumentenbladen zagen beide een groei van 11 procent. Procter & Gamble besteedde 31 procent meer aan reclamecampagnes.

Deze resultaten zijn een verder bewijs dat een herstel van de reclamemarkt op handen is’, licht Steven Fredericks, president en chief executive van TNS/CMR de cijfers toe aan Reuters. Hij denkt dat 2003 over het geheel een gezond jaar gaat worden voor de reclamemarkt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in