De ILU, die over de volledige breedte van de webpagina (728x210) uitschuift, biedt de adverteerder van alle beschikbare banner-formats de meeste ruimte. Een voordeel is dat de ontvanger van de boodschap de website niet meer hoeft te verlaten. Sony zet als eerste online-adverteerder de Expendable Leaderboard in, rond de introductiecampagne van de Clie Gear. Aan het einde van de campagne (10 december 2002) zullen de resultaten van de ILU-campagne worden geëvalueerd. Daarna meldt WebAds of de nieuwe online advertentie-uiting substantieel betere resultaten biedt ten opzichte van bestaande formats. Een voorbeeld van de ILU is te zien op www.webads.nl/gallery.
Webads ondersteunt paginabrede ILU-banner
Het Nederlandse online advertentienetwerk WebAds ondersteunt binnen haar netwerk van websites nu ook de ILU (Impact Launch Unit of…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu