Overslaan en naar de inhoud gaan

'Biertje?' van Heineken exit

Heineken stopt na zes jaar met de campagne ‘Biertje?’. De nieuwe pay-off is 'Serving the planet'.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Heineken kiest onder meer voor de nieuwe pay-off om zijn voornaamste biermerk beter te onderscheiden van zijn andere merken Amstel en Brand.
’Natuurlijk was ‘Biertje?’ heel succesvol, maar na zes jaar ga je toch eens kijken of je niet eens iets anders moet gaan doen’, zegt marketingmanager Floris Cobelens. ‘We vonden het tijd om een volgende stap te maken. We hebben heel veel activiteiten ieder jaar, zoals voetbal, Olympische Spelen en introducties als Tapvat en Extra Cold. Qua communicatie wilden we minder eilandjes en meer eenheid.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in