
Vaak wordt volgens hem een berichten doorgetwittert, omdat de tekst en de link naar het achterliggende artikel interessant genoeg lijkt voor volgers. Door de retweeter zelf wordt het bericht echter niet gelezen.
Boris Veldhuizen van Zanten bemerkte dat zijn eigen artikelen soms zelfs meer retweeters hebben dan unieke bezoekers. Het doet hem vooral denken aan boekenkasten vol met mooie boeken, die jezelf nooit gelezen hebt, maar je wel interessant maken. Boris: "Take a look at your bookshelf and tell me you’ve read every book on there. Honestly now!"
Vacatures
Communicatieadviseur – Buurtteam Zuidoost & Weesp-Driemond (40 uur)
B&ACreatieve Marketing Communicatie medewerker
Stichting Federatie Financieel PlannersWoordvoerder
ConsumentenbondLudieke afsluiter van zijn opmerkelijke artikel: "Oh who am I kidding, you aren’t even reading this post. You’ve probably only retweeted it…"
Bron: Thenextweb.com
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee