Overslaan en naar de inhoud gaan

Meer voorlichting bel-me-niet-register

Minister Maxime Verhagen van Economische Zaken wil dat consumenten beter worden geïnformeerd over hun rechten met betrekking tot het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Verhagen doelt met name op het 'recht van verzet' tegenover bedrijven die mensen bellen die reeds klant bij hen zijn. De beller is verplicht de klant in zo'n geval de mogelijkheid te bieden om bezwaar te maken, maar veel mensen blijken dat niet te weten. Verhagen wil daarom betere voorlichting. Ook bekijkt hij of er een maximale termijn kan komen waarbinnen bedrijven hun (ex-)klanten nog kunnen bellen.Sinds de invoering van het register hebben ruim 6,9 miljoen mensen hun telefoonnummer erin laten opnemen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in