Overslaan en naar de inhoud gaan

Structuurverandering bij Omnicom

’s Werelds grootste reclameholding Omnicom gaat de organisatie stroomlijnen, waardoor bureaus als Rapp Collins en Agency.com en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt Adweek. Rapp Collins en Agency.com worden door Omnicom gepositioneerd als mondiale bedrijven. Ook Omnicom's Diversified Agency Services unit (DAS) wordt meer rondom de drie belangrijkste netwerken gebouwd.

Volgens topman John Wren is dat nog maar het begin van de reorganisatie. Hij wil op korte termijn een nog grotere coördinatie en samenwerking in de gebieden media, crm en interactive binnen de holding.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in