Deze drie jaar durende landelijke campagne moet het imago over huren bij het grote publiek verbeteren. De campagne is in 2000 gestart. De boodschap is dat huren een volwaardig alternatief moet zijn in de keuze tussen huren, kopen of andere eigendomsvormen. Binnen de huidige slogan 'Huren. Dat kan natuurlijk ook' is voor een nieuwe insteek gekozen. Aangescherpte voordelen van het huren, in vergelijking met kopen, worden onder de aandacht gebracht. Verder wordt er nu ook een link gelegd naar de woningcorporaties. Tot nu toe was 123huren.nl de afzender. Deze naam wordt gewijzigd in: woningcorporatie.nl. Tegelijkertijd gaat een vernieuwde website van start: www.woningcorporatie.nl.
Doorstart imagocampagne woningcorporaties
De gezamenlijke woningcorporaties in Nederland zijn deze week de laatste fase van de reclamecampagne 'Huren. Dat kan natuurlijk ook'…
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Abonneer nu