Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria zoekt naar de echte mens

Bavaria is een nieuwe campagne begonnen. Voortbordurend op ‘Zo, nu eerst een Bavaria’ positioneert het merk zich nu als ‘Bier voor…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Onderzoek heeft uitgewezen dat de consument het biermerk associeert met eerlijk, betrouwbaar, no-nonsense, plezier en kwaliteit. Onderzoeksresultaten die leiden tot een nieuwe campagne waarin echte mensen centraal staan, aldus marketingmanager Paul van den Acker: ‘Je drinkt en geniet van Bavaria: het moment dat je weer echt mens wordt.’ De nieuwe merkcampagne wordt gevoerd in de printmedia, op billboards en in radio- en televisiecommercials. Om niets aan het toeval over te laten wordt de gewijzigde merkbenadering ook doorgevoerd in prijs, distributie, verpakkingen en interne organisatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Abonneer nu

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in