Overslaan en naar de inhoud gaan

Greo Belgers (Triodos) ‘Nu communiceren over duurzaamheid is een balanceer-act en dat durft niet iedereen’

‘Je wil de plank niet misslaan of het gevoel bij mensen creëren dat je een slaatje uit de crisis wil slaan.’ (Marieke van Balen,…
Wat is de invloed van de coronacrisis op de duurzaamheidsagenda?
Wat is de invloed van de coronacrisis op de duurzaamheidsagenda?
© Adformatie Connects Daily
Wat is de invloed van de coronacrisis op de duurzaamheidsagenda?
Wat is de invloed van de coronacrisis op de duurzaamheidsagenda?
© Adformatie Connects Daily

Vóór de crisis sloten steeds meer merken zich aan bij ‘de goede zaak’; de duurzame zaak. Maar met een crisis van deze omvang hebben merken misschien wel ‘bigger fish to fry’. Wat is de invloed van de coronacrisis op de duurzaamheidsagenda? Dat is het onderwerp van ADFORMATIE CONNECTS DAILY #18.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in